Kamis, 05 Desember 2013

IKI CARA CURANG GAWE FANS PAGE UTOWO HALAMAN FACEBOOK SUPOYO OLEH AKEH PENGGEMAR

ayo cah ngawi kabeh di warahi ben iso gawe fans page.
cara ne gampang kok nda,,,
syarat e ;
1. golek konco fb 5000 opo sak kenek mu mengko kui dadi penggemar
2. poto potomu opo catetan fb mu seng penting2 di simpen disik soal e nek fb mu di gawe fp mesti podo ilang kabeh,
ok syarat e kui wae lah gak sah okeh2
langkah e,
1. koe masuk fb mu dulu nda
2. terus klik iki
biasane dikon pakai no tlpon disik nda,,, masukin wae no tlpon mu iso di privat kok,,,
3. megko gambar e koyo neng ngisor iki





4. pilih jenis fp sak seneng mu

5. terus isi deskripsi ne sak seneng mu










6. uwes bar, selesai wes dadi,,
wes iki spesial kanggo wong ngawi seng pengen gae fp langsung akeh penggemar tanpa di undang ®_®
iki gambar gambar rincian ne

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Remons domino

Salam sloters Tambakselo 🙏🙏🙏🙏🙏, Remons RP full 2.22 --->>> DOWNLOAD Remons 2.22 buluk -----> DOWNLOAD Remons RP versi 2.21 ...